'خبرگزاری مهر' در خبری مدعی شده بود كه یكی از واحدهای مسكن مهر كه با حضور رییس جمهور در جریان افتتاح هزار واحد مسكن مهر پروژه مهرگان مشهد به فردی به نام جهانبخش جهانی واگذار شد، پس از چند روز از وی پس گرفته شده است. "ایرنا نوشت: خبر یك خبرگزاری داخلی (مهر) در مورد بازپسگیری یك واحد مسكونی در 'پروژه مهرگان' مشهد كه خوراك تبلیغاتی برخی رسانه های جهتدار داخلی و رسانه ها معاند خارجی قرار گرفته بود تكذیب شد.

یزدفردا "ایرنا نوشت: خبر یك خبرگزاری داخلی (مهر) در مورد بازپسگیری یك واحد مسكونی در 'پروژه مهرگان' مشهد كه خوراك تبلیغاتی برخی رسانه های جهتدار داخلی و رسانه ها معاند خارجی قرار گرفته بود تكذیب شد.

واحد مسكونی مورد ادعای این خبرگزاری از جمله واحدهای طرح بزرگ مسكن مهر در شهرك مهرگان مشهد است كه روز نوزدهم فروردین ماه گذشته كلید چند واحد آن بطور نمادین توسط رییس جمهور به صاحبانشان تحویل شد.

'شركت پرند كویر شرق' سازنده واحدهای مسكن مهر در 'پروژه مهرگان' روز دوشنبه با ارسال نمابری به خبرگزاری جمهوری اسلامی مطالب منتشره در زمینه بازپسگیری یك واحد مسكن مهر از فردی به نام 'جهانبخش جهانی' را تكذیب نموده و انتشار آن را 'دروغ و اقدامی غیرحرفه ای، غیرمسوولانه و عامل ایجاد خدشه و تشویش اذهان عمومی' اعلام كرد.

این شركت اعلام كرد: انتشار این خبر كذب و دور از ذهن، از سوی برخی رسانه ها (خبرگزاری مهر) متاسفانه به فرصت طلبان و بیگانگان بهانه ای برای بی اعتبار جلوه دادن خدمتگزاران واقعی نظام را داد.

در این نمابر آمده: واحد تخصیصی به 'جهانبخش جهانی' در خیابان آسمان یك در پروژه مهرگان مشهد قرار دارد كه به دلیل عدم وصل انشعابات آب، برق و گاز امكان واگذاری واحدهای این خیابان برای شركت میسر نبوده و تا به حال نه تنها به فرد مذكور بلكه به هیچ یك از متقاضیان واجد شرایط مسكن مهر تحویل نشده است.

در ادامه این تكذیبه آمده است: در جریان افتتاح پروژه مسكن مهرگان فقط برای تصویربرداری و مصاحبه تلویزیونی با این فرد، از فضای داخلی واحد نمونه استفاده شده كه متعلق به وی نبوده و نیست.

'شركت پرند كویر شرق' سازنده واحدهای مسكن مهر در 'پروژه مهرگان' همچنین اعلام كرده است كه جهانبخش جهانی از پرسنل شركت بوده كه در اقدامی غیرقانونی واحد تخصیصی خود را قبل از انجام مراحل اداری سامانه مسكن مهر، با دو نفر قولنامه كرده و فروخته است.

در ادامه این مطلب تصریح شده است: شركت به منظور جلوگیری از ایجاد بازار سیاه و كوتاه كردن دست دلالان و سودجویان و ایجاد فضای سالم در راستای مهرورزی به اقشار كم درآمد و نیازمند جامعه، بر برخورد انضباطی با متخلفان به ویژه عوامل اجرایی و پرسنل زیرمجموعه تاكید دارد اما هرگز واحدی را از فرد مذكور باز پس نگرفته است.

در ادامه این تكذبیه اعلام شده است: 'شركت پرند' از اقدام خبرگزاری مهر و خبرسازی آن كه دانسته یا نادانسته سبب شد تا رسانه های بیگانه و معلوم الحالی چون بی.بی.سی و غیره به خود اجازه دهند یكی از بزرگترین طرحهای ملی سازندگی و آبادانی كشور و دولت خدمتگزار را زیر سووال ببرند، ابراز تاسف می كند.

این شركت كه از انتشار چنین خبری به عنوان 'حركتی ضدارزشی، هرج و مرج طلبانه و واگویه های پریشان' یاد كرده است، طرح دعوی در مراجع قانونی علیه رسانه هایی كه با نشر این خبر كذب باعث خدشه دار شدن اعتبار خدمات دولت و تشویش اذهان عمومی شده اند را حق مسلم خود دانسته است.

'خبرگزاری مهر' در خبری مدعی شده بود كه یكی از واحدهای مسكن مهر كه با حضور رییس جمهور در جریان افتتاح هزار واحد مسكن مهر پروژه مهرگان مشهد به فردی به نام جهانبخش جهانی واگذار شد، پس از چند روز از وی پس گرفته شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا